.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی مدیر لغزشی خود را مدیر ارزشی جا می زند!
این مدیر از کلماتی مانند« بله رئیس»، « جانم» و عشوه و ناز بسیار لذت می برد و عقل و هوش از سرش می رود، کافی است او را محک بزنید تا به ضعف ایشان پی ببرید.

یکی از کاربران سایت شمال نیوز با ارسال شکوائیه ای از وضعیت اداری در یکی از ادارات شهری شرق مازندران گلایه کرده ، که متن آن عینآ درج می گردد .
ضمنآ مشخصات و مستندات نویسنده این نامه در دفتر شمال نیوز محفوظ می باشد.


این روزها دیگر بندهای« پ» و دور زدن قانون و زیر چتر این و آن پنهان شدن و در مواقع لزوم لغزش ها را در سایه ارزش ها در پرده افکندن، کار پیش پا افتاده ای برای برخی مدیران شده است.

نمونه بارز و قابل ملموس آن در یکی از ادارات شرق مازندران اتفاق افتاده است، اداره ای که مدیر آن علاقه زیادی به امور بانوان و البته خود بانوان دارد و به نام ارزشی .... عده ای را تابستان امسال با همکاری دوستانش در قالب طرح .... بکارگیری کرده و حتی پایان طرح هم یکی از آن ها را با وساطت نگه داشته است.

این مدیر از کلماتی مانند« بله رئیس»، « جانم» و عشوه و ناز بسیار لذت می برد و عقل و هوش از سرش می رود، کافی است او را محک بزنید تا به ضعف ایشان پی ببرید.

نکته جالب توجه آن است که با همه موارد اخلاقی و خلاف هایی که دارد بعنوان نخبه .... معرفی می شود تا لغزش هایش را در سایه ارزش ها سرپوش بگذارد، نمی دانم آقایان ارزیاب، او را بخاطر طرز فکرهای سکولاری و خنده های مضحکانه و رشوه هایی که به کارمندانش می دهد نخبه معرفی کردند یا بخاطر آنکه اسیر عشوه و ناز یکی دو نفر از بانوان طرح ... شده است نخبه معرفی کرده اند؟!

بهتر است این مدیر را در اداره .... بجویید، مدیری که با یک مهمانی و خوش خدمتی به یکی از مدیران کل .... استان به ریاست رسیده و حالا با چنگ و دندان به میزش چسبیده و حاضر نیست به هیچ قیمتی از آن دل بکند، هر کجا هم که کارش گیر می کند به بهانه بیماری قلبی مرخصی می گیرد تا دل ها به رحم آید و قضیه فیصله پیدا کند.

این مدیر به اصطلاح نخبه که علاقه زیادی به رؤسای هیأت هایی ورزشی نیز دارد، تابستان امسال یکی از اقوام ... رئیس هیأت ... را که از قضا نایب رئیس همین هیأت هم هست را به نام طرح ... وارد اداره کرده و خوش خدمتی هایش تا حدی رفت که حاضر شد او را در امور مالی دخالت دهد و برای او میز و صندلی و دفتر و دستک دست و پا کند و ....

....وی که تا یکی دو هفتۀ پیش هر روز بَزَک کرده و با لباس های آنچنانی در اداره راه می رفت و اتاق اصلی اش بیشتر در اتاق رئیس است! مثل اینکه امیدوار به جذب در اداره شده و این روزها چادر عفاف را با میلی تمام بر سر می گذارد تا او و رئیس اداره با کمک یکدیگر برای آقایان بازرس و ارزیاب و حراست رد گم کنند، حتی آقای رئیس تمام همت و جدیت خود را بکار بسته تا این اتفاق بیفتد ووی استخدام شود.البته ناگفته نماند این فرد آنقدر خود را به همسر آقای رئیس نزدیک کرده که حالا اگر آقای رئیس هم علاقه ای به بکارگیری او نداشته باشد؛ خانم آقای رئیس دست بکار خواهد شد!

در همین راستا، داستان جالب اهدای سوله اداره تعاون روستایی به اداره ورزش و جوانان را در خبرگزاری فارس منتشر کرده بود و مورد انتقاد شدید آقایان هم واقع شده بود و حتی برای خود وکیل گرفته بودند اما از آنجا که داستان سر درازی داشت آن ها تاب ادامه دادن نیافتند و... ، سوله ای که از آن صحبت شد هم اکنون تبدیل به سالن ورزشی شده و قرار بود فقط برای استفاده بانوان در راستای طرح حجاب و عفاف! باشد، اما فعلاً آقایان بیشتر دندان تیز کرده اند و حتی برخی سانس ها را هم به خود اختصاص داده اند و معلوم نیست این طرح سر از کجاها در آورد.

شاید آقایان فراموش کرده اند که به ازای هر مدیر دولتی 40 شهید جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و حالا باید عده ای از مدیران را ببینیم که بر مسند مدیریت نشسته اند و فکر می کنند آقای همه شده اند، بسیار تأسف بار است که فضاهای برخی ادارات و سازمان ها پُر از غبار بی کفایتی ها، خمودی ها، زشتی ها و بی حرمتی ها باشد.
امیدواریم که اداره کل ... بیش از پیش در منصوب کردن مدیران خود دقت به خرج دهد و مدیرانی را روی صندلی بنشاند که لیاقت و شایستگی آن را داشته باشند.





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1390
مدیر کل... هم با لفظ قلم و عبارت های فداکارانه امدادجویان بیچاره را سر کار میگذاره
نا شناس 2 دي 1390
آقایان شمال نیوز اتهام زنی در این کشور از دروغ پراکنی های مناظره انتخاباتی 88 آغاز شده است که باید از آن گریزان بود .
نا شناس 2 دي 1390
درود به شرفت ... قلمت همیشه پرجوهر حرف دل همه اهالی ... بود
از شرق مازندران 3 دي 1390
بارکلاء ماشاءالله سوژه سایها هستی ها ، خدا بده برکت این همه داستان وراستان بی قید وبندی ات رو ، تبریک میگیم به شما و ارشدان اداره کل.
AHMAD 3 دي 1390
این مدیر قبلا در بابل هم سابقه مالی داشت ؟ کارمندان طرح هجرت چی ؟
بهشهر 4 دي 1390
درود بی پایان به نویسنده ،گل گفتی و خوب گفتی بیچاره بهشهریها.
شهرستان بهشهر 4 دي 1390
بابا هرچی بگید ...آدم بشو نیست ولی .... نتوانست این اقا را اهلی کند. اصلاح نخواهد نشد.
نا شناس 4 دي 1390
بازم نتونستی کامنت انتقادی خودتو نمایش بدی مثلا اسم خودت رو گذاشتی رسانه ؟
هیاتهای ورزشی بهشهر 5 دي 1390
یکی به داد ورزش بهشهر برسه ؟ واقعا کجایند مســـــئولین استانی ؟
بی توجهی یعنی فقط حقوق مفت از دولت گرفتن و به وظایف خود عمل نکردن..تکلیف ما علاقمندان به ورزش چیست ؟ اداره تربیت بدنی بهشهر یعنی این ؟ پس ورزش کجای ان معنی میشود وقتی ریاست درگیر دیگر مسائل است .. شهرستان بهشهر حیف است باا ستعدادهایی فراوانی که دارد... اما جوابگویی است ؟ ورزش کشتی ورزش فوتبال و... مردند فقط.. های های دارد.به دادبرسید . اصلاح کنید .جای دوری نمی رود حقوتان هم کسر نمیشود پس کمی به خودتان زحمت بدهیدمسئولین اداره کل تربیت بدنی ....جناب مدیر کل محتر م..و..
علی 5 دي 1390
مدیری نالایق تر از مدیر کل تربیت بدنی سراغ ندارم کجا دنیا چابلوسها و ریا کاران مدیرین البته ما فوق انان هم بهتر نیستند
از پیشکسوتان 5 دي 1390
رئیس تربیت بدنی بهشهر حیا کن حداقل بگزار ما باخیال راحت فرزندان مان را برای ورزش کردن بفرستیم. متولی ورزش اینگونه باشد وای به حال بقیه ؟
بهشهر 7 دي 1390
بازهم تربیت بدنی بهشهر و رئیس اش ای وای بر دستگاه ورزش..............
بهشهر 9 دي 1390
جناب طزری به مثل درختی است که ریشه اش خراب است هرچی هرس بشه فایده ای ندرد ایشان ادم نخواهد شد یعنی وجدان پاک نداردکه او را متذکر اعمال بدش کند هیچ فایده ای دارد. سرشت بد ، بد چیزی است .
بهشهریها 23 دي 1390
حق با همه است تربیت بدنی بهشهر هاج و واج ترین اداره ای بود که تاکنون دیدیم رئیسی دم دمی مزاج که دست چپ وراستش را نمی دونه فقط تنها کاری که بلده همونی که کاربر عزیز نوشتند جناب مدیر کل محترم یک فکری به حال ورزش ما بهشهریها بکنید مدیری که لایق و شایسته نام ورزشی باشد برای ما و فرزندانمان در آینده، نه مدیری که ورزش را به خاطر اعمالش به خطر میاندازد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.